DIZAJN

Kada želite da prenesete poruku, veoma je važno da izaberete pravi način i učinite ga prepoznatljivim. tu grafički dizajn stupa na delo. Potrebno je samo da izaberete način i da sve ostalo prepustite nama. Od malenih formata do onih ogromnih, mi to dizajniramo!

LOGO DIZAJN


Dobro izgrađen brend vam daje veliku prednost nad konkurencijom i čini vas prepoznatljivim. Kroz izradu unikatnog vizuelnog identiteta, jasno definisanih principa dizajna kao i kanala komunikacije činimo da vaša firma odskače od drugih u svakom smislu. Naš tim se uvek postara da vaša firma sija u punom svetlu, gde god da je. Brend predstavlja vas i ono što vi predstavljate. Zato je potrebno da brinete o vašem brendu i gradite ga pravilno. Kroz unikatan vizuelni identitet i precizno odabrane kanale komunikacije nastojimo da vas predstavimo u punom sjaju, baš onako kako zaslužujete. Bilo da ste mala ili velika firma nije bitno, ono što je bitno jeste da izgradite vaš brend kako bi on zaista predstavljao vas. Uz tesnu saradnju sa vama nastojimo da kreiramo nešto super!

DIZAJN ZA ŠTAMPU


Od letaka i brosura do knjiga i kataloga, radili smo na širokom spektru projekata za naše klijente. Na zadovoljstvo klijenata kreirali smo knjige, brošure, postere i mnogi drugi štampani materijal. Iako je naša specijalnost digitalni dizajn i publikacija, posedujemo pozamašno iskustvo u dizajnu za štampu. Naše vrhunsko poznavanje dizajna i obsesija detaljima nam omogućava da usko sarađujemo sa klijentima na kreiranju nečeg upečatljivog i za pamćenje.

KORPORATIVNI DIZAJN

Šta je korporativni identitet?
Korporativni identitet označava kompletno grafičko rešenje identiteta firme i koji je predstavlja na tržištu. Osnovna karakteristika korporativnog identiteta jedan je stil koji se prepoznaje svakom njegovom elementu. Korporativni identitet se sastoji od 3 osnovna i ostalih pratećih elemenata. Osnovni elementi su : logo, vizit karta i memorandum.
Koji su ostali elementi korporativnog identiteta ?
Ostali elementi su koverat, fascikla, notes, olovke, majice, futrola, vreće, nalepnice, itd. Pri izradi korporativnog identiteta najvažnije je formirati jedan stil i dalje se voditi njime. Naše dosadašnje iskustvo nam omogućava da od celog procesa napravimo jedno prijatno iskustvo koje na korisnike ostavlja jak i prijatan utisak.
Koji su ostali elementi korporativnog identiteta ?
Proces izrade korporativnog identiteta nema određeno trajanje i zavisi od obima posla i stvari koje su potrebne da se urade kako bi finalni proizvod bio besprekoran. Tokom izrade korporativnog identiteta proces se deli na par delova, kako bi klijent imao kontrolu nad izradom svakog elementa i eventualno zatražio izmene.
Zašto je korporativni identitet bitan ?
Svaka organizacija ima svoj identitet. Identitet je skup osobina po kojima se organizacija identifikuje i predstavlja na tržištu. Korporativni identitet je samo jezgro izgradnje brenda. Vizuelni identitet je osnovno sredstvo po kojem će neko raspoznavati vaš proizvod, uslugu, ideju ili kompaniju, i na osnovu kog će ga razlikovati od drugih proizvoda, usluga, ideja ili kompanija na tržištu i na taj način učiniti prepoznatljivim. Osnovna funkcija vizuelnog identiteta je da omogući kompanijama da steknu konkurentsku prednost, unaprede je i zadrže. U poslovnom svetu korporativni identitet je ogledalo jedne firme.

DIGITALNE PUBLIKACIJE


Ukoliko je vaše poslovanje više orijentisano na internet nemoguće je izbeći digitalne publikacije ( novine, promotivni e-mailovi, objave itd. ). Bilo da vam treba obična e-mail poruka ili opširan katalog za digitalnu distribuciju, tu smo da vam to omogućimo na najlakši način moguć. Vršimo dizajn svih vrsta digitalnih publikacija, kao i distribuciju istih po potrebi. Ukoliko vam je potreban dizajn digitalnih publikacija na duži period, naš tim dizajnera vam stoji na raspolaganju kako bi olakšao vaše online poslovanje i preneo ga na sledeći nivo.