BRENDIRANJE

Brendiranje koje ostavlja trag! Svaka organizacija ima svoj identitet ili brend. To je skup osobina po kojima se vi identifikujete i predstavljate na tržištu. Pored identiteta, organizacija ima i imidž - odnosno utisak koji brend ostavlja na pojedinca Najznačajniju ulogu u širenju brenda ima vizuelni identitet organizacije. Osnovni elementi vizuelnog identita su : logo, vizit karta, memorandum. Vizuelni identitet je osnovno sredstvo raspoznavanja između proizvoda, njegova osnovna funkcija je da omogući organizacijam da steknu konkurentsku prednost nad drugima. Danas je opšte prihvaćeno da vizuelni identitet jedne ogranizacije predstavlja njenu kulturu i stavove. Vizuelni identitet je ogledalo organizacije!

Vrednost vašeg brenda

Dobro izgrađen brend vam daje veliku prednost nad konkurencijom i čini vas prepoznatljivim. Kroz izradu unikatnog vizuelnog identiteta, jasno definisanih principa dizajna kao i kanala komunikacije činimo da vaša firma odskače od drugih u svakom smislu. Naš tim se uvek postara da vaša firma sija u punom svetlu, gde god da je. Brend predstavlja vas i ono što vi predstavljate. Zato je potrebno da brinete o vašem brendu i gradite ga pravilno. Kroz unikatan vizuelni identitet i precizno odabrane kanale komunikacije nastojimo da vas predstavimo u punom sjaju, baš onako kako zaslužujete. Bilo da ste mala ili velika firma nije bitno, ono što je bitno jeste da izgradite vaš brend kako bi on zaista predstavljao vas. Uz tesnu saradnju sa vama nastojimo da kreiramo nešto super!

Usluge vezane za brendiranje


Brend identitet


Vaš identitet brenda je vizuelni sistem markiranih elemenata koji zajedno rade na identifikaciji vašeg preduzeća. Ovi elementi formiraju smernice vašeg brenda pomoću kojih ćete ubuduće moći da komunicirate u vezi identiteta vašeg brenda.


Rebrendiranje


Rebrendiranje preduzeća je važna odluka. Međutim, ako je došlo do velikih promena, u slučaju da je kompanija prerasla sadašnji brend ili je došlo do promene strategije ili pravca, onda je vreme za rebrendiranje.


Dizajn logoa


Dizajn vašeg logotipa jedinstven je znak koji ljudi odmah povezuju s vašim poslom. Baš kao što je Nike-ov znak, dizajn vašeg logotipa trebalo bi da bude najjednostavnija vizuelna marka koja se može koristiti za prepoznavanje vašeg preduzeća.


Korporativni identitet


Dizajn pisaćeg pribora igra ključnu ulogu u izgradnji doslednosti marke za vaše poslovanje. Kada podelite svoju vizit kartu na izložbi, važno je da oni deluju na unapređenju poruka vašeg brenda.


Dizajn za štampu


Dizajn štampe, poput brošura, odličan je način za komunikaciju sa kupcima, istovremeno im pruži nešto fizičko za zadržavanje. Kako kupac čuva vašu štampu ili brošuru, mora da komunicira sa vašim brendom bez vas.


Dizajn pakovanja


Ako vaše preduzeće pravi fizički proizvod, važno je da ambalaža radi uz vaš brend. Pakovanje profesionalnih paketa ne samo što pomaže vašem proizvodu da se istakne iz mase, već mu pomaže i da se proda.

Kako gradimo Vaš brend, deo po deo.

  • Vaša priča

    Prva stvar kada radimo na bilo kom projektu vezanom za brendiranje je upoznavanje vaše priče. Tokom ovog dela mi učimo o Vašem poslovanju, ciljnoj grupaciji, trenutnom pozicioniranju, ciljevima, idejama i drugim stvarima koje su potrebne za uspeh. Kvalitetan odnos koji imamo sa našim klijentima je ključ uspeha svakog projekta. Ova faza nam omogućuje dragocen uvid u Vaše poslovanje što nam omogućava da ga u potpunosti razumemo.
  • Brend ideje

    Vršimo analizu i pregled vašeg dosadašnjeg delovanja, kao i trenutne konkurencije kako bi utvrdili stanje stvari. Nakon toga u saradnji sa Vama razvijamo više putanja za razvoj Vašeg brenda ili kreiranje novog. Tokom ovog dela procesa dizajniramo različita rešenja od kojih Vi možete da istražujete različite ideje i smerove razvoja. Finalni korak ove faze je odlučivanje finalnog smera u kome želite da razvijate svoj brend.
  • Nastajanje

    Nakon prve dve faze, vreme je da udahnemo život Vašem brendu. Kreiramo sve potrebne materijale i publikacije kako bi učinili Vaš prikaz jedinstvenim i profesionalnim. Ovaj proces označava i finalnu etapu u nastajanju Vašeg brenda i nakon Vašeg odobrenja on je potpuuno spreman za puštanje u svet. Uz sve ove početke mi će mo biti uz Vas kako bi Vam pomogli da ostvarite Vaše ciljeve, jere kada ste Vi srećni, i mi smo srećni.
  • Razvoj

    Vaša brend strategija je plan kako ćete Vi i Vaš tim da gradite, oblikujete i širite Vaš brend. To je više od logoa, imena i motoa. To predstavlja celo iskustvo koje neko ima sa Vama. Nakon uspešnog kreiranja brenda pomažemo svojim klijentima da njihovi klijenti znaju za njih bez potrebe da ih podsećaju. Asistiramo Vam pri razvoju u kom god da se odlučite pravcu.
Pogledajte naš portfolio